nog 8 keer slapen - Reisverslag uit Leuven, België van Isabelle De Ryck - WaarBenJij.nu nog 8 keer slapen - Reisverslag uit Leuven, België van Isabelle De Ryck - WaarBenJij.nu

nog 8 keer slapen

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

24 Maart 2007 | België, Leuven

Zoziewozie, nog 1 week te gaan…
nog 7 dagen dus...

De slapeloze nachten worden talrijker,
nu kan ik écht niet meer terug…
iedereen praat er met mij over, en toch…
het wordt spannend…
nog 1 week…
wie zegt dat loslaten gemakkelijk is?

“Wannéér vertrek je?” vraag je.
Wel: op zondag 1 april NA de viering van Palmzondag aan de kerk van Blauwput Kessel-Lo.
Deze viering begint om 11 uur, dus ik vermoed dat ik omstreeks 12 uur ‘kan aanzetten’ zoals dat gezegd wordt, richting Bertem-Neerijse-Huldenberg-Overijse-Hoeilaart-StGenesiusRode Alsemberg en Dworp (zo ongeveer).
Ik hoop dat Leo een klein eindje met me mee fietst en voor de rest wil ik het heel graag alleen doen.
Kan je dat begrijpen?
Op voorhand wil ik iedereen die mij een warm hart toedraagt heeeel hartelijk danken.
Of zoals een goede vriendin me zei: met zoveel mensen die je duwen moet je wel vliegen.
Ik zal dat nog nodig hebben denk ik, dat vliegend gevoel…

en dan nu maar hopen op wind in de rug zeker?
(hoewel ik me voorbereid op 2 maanden bergop, wind tegen en regen; dan kan het alleen maar meevallen)

  • 24 Maart 2007 - 18:58

    Willy:

    ....Neerijse, Huldenberg, Overijse .....
    mooie streek om te fietsen; een fris lentezonnetje, practisch windstil, en heel Zuid-Europa ligt op jou te wachten, Isabelle;
    (bijzonder leuk om die mailtjes te krijgen)

  • 24 Maart 2007 - 20:13

    Lut:

    Isabelle,
    ik wens je energie en volhoudingsvermogen
    en positieve reacties onderweg
    ik zal er niet zijn om je uit te wuiven
    maar in Amman denk ik dan aan je!
    dag
    Lut

  • 25 Maart 2007 - 15:12

    Marie-Paule:

    Het komt nu wel echt HEEL dicht bij en het moet wel een heel speciaal gevoel geven voor jou.(ik begrijp je slapeloze nachten!) Zoals vele anderen duim ik voor jou en zal ik je in gedachten .... en op E-Mail volgen.

    Sukses, Isabelle, en hou je taai.

    Marie-Paule.


  • 25 Maart 2007 - 19:04

    Jan En Els:

    isabelle,
    wat een knap project, je droom waarmaken!
    wij wensen je veel succes en volgen jouw berichten via de mail.
    zondag komen we je uitblazen, kwestie van even de wind in de rug te hebben!
    veel moed voor op de taaie momenten onderweg!
    jan en els en kroost

  • 25 Maart 2007 - 20:12

    Karina:

    Beste Isabelle,
    Ja,inderdaad met zo veel mensen die je duwen kan je niet anders dan vliegen.Prachtig gezegde trouwens.
    Maar denk vooral aan je mama,Isabelle.
    Indien zij het geweten zou hebben zou ze geweldig fier op je geweest zijn.Misschien beseft ze het niet maar waarschijnlijk ga je er ook heen net voor haar...
    Liefs,
    Karina.

  • 28 Maart 2007 - 18:28

    Agnes Mylemans:

    Heel veel sukses gewenst met je groot avontuur : fietsen naar Santiago !!!
    Ik zou wil stappen naar ginder maar het zal dan maar bij een korte etappe blijven. Maar aankomen in Santiago dat moet toch geweldig zijn. Jij weet het binnenkort. Toi toi toi !!!

  • 30 Maart 2007 - 11:12

    An 137:

    Bonne merde! Ik hoop dat het je voorspoedig gaat om je tocht, moge het je brengen wat je verwacht/hoopt. Ik kijk uit naar je postings en foto's.
    CU soon.

  • 30 Maart 2007 - 20:01

    Hildevdb:

    allé isabelle nu nog 2nachten en dan is het de grote startik wens je goede moed en godszegen op al uw wegen hou je gezond he hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Mijn levensmotto: "blijven oefenen" komt nu goed van pas. Mijn meest gebezigde uitspraak is momenteel: "ik zal wel zien". Ik heb er vertrouwen in. Komt tijd komt raad, en met zulke achterban voel ik me gedragen. Voeg daar nog de pelgrimszegeningen aan toe die ik mocht ontvangen, dan heb je er een klein idee van hoe rijk ik me voel. Dit wordt geen dagboek, eerder een verzameling "impressies" over wat ik meemaak. Op die manier wil ik mijn geweldige thuisfront laten weten dat ik nog leef. Voor de "grote verhalen" zal je moeten wachten tot ik terug ben... En terugkomen doe ik; wees daar maar zeker van (als het aan mij ligt uiteraard)! Ik beloof hierbij plechtig dat ik HEEL voorzichtig zal zijn, geen gevaarlijke dingen zal doen(waarschijnlijk wel zotte dingen)en vooral mijn ogen en oren goed zal open houden onderweg, om te genieten van de schoonheid en de mensen die ik tegenkom, maar ook en vooral om veilig te rijden. Ik heb een zilveren helm en een geel fluojasje, die zullen mij ook zichtbaar maken... Laat me nu maar los!!! En nu wachten tot 1 april...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 59506

Voorgaande reizen:

01 April 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: