Oproep oproep!!!!! - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Isabelle De Ryck - WaarBenJij.nu Oproep oproep!!!!! - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Isabelle De Ryck - WaarBenJij.nu

Oproep oproep!!!!!

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

12 April 2007 | Frankrijk, Tours

Dag beste supporters,
mag ik jullie iets vragen aub???
Vandaag 12 april 2007 wordt mijn liefste jongste dochtertje 19 lentes jong.
Vermits zij in Finland een jaartje ver van huis doorbrengt (al 7.5 maanden) zou ik jullie willen vragen:
Wil je haar aub EEN FELICITATIE e-mail sturen voor haar verjaardag.
Ze zal verschieten!!!

Jullie die mij allemaal zo hard steunen, misschien kan er voor mijn jongste dochter ver van huis (de andere zit in Granada -ook gelukkig te wezen- arme Leo al zijn vrouwen de deur uit!) een klein momentje af.

In elk geval, deze mail krijgt zij niet automatisch, dus het is mogelijk dat het een voorlopig nog klein beetje geheim blijft.
Dank aan alle lieve mensen voor de moeite.

Lieveke, als je dit leest, beschouw het dan als een klein verjaardagsgeschenk, geniet nog volop van je laatste maanden, en vooral van je verjaardag.

Ah ja haar e-mailadres is: lievedhaese88@hotmail.com

danjewel, een mama ver van huis...

  • 12 April 2007 - 07:26

    Charlotte:

    Beste Isabelle en anderen,

    Lieve haar mailadres is ietsje anders, namelijk: lievedhaese88@hotmail.com

    Voor de rest ben ik natuurlijk ook een hevige fan van je blog. En super trots ook, Isabelle, nu al zo ver, schitterend!

    Courage!
    Charlotte (van Raf)

  • 12 April 2007 - 11:50

    Mark:

    Hey Isabelle
    Leuk idee, ze zal verrast zijn idd !
    Mijn verjaardagsmailtje is al weg; mofe ze een fi(jn) feest beleven ;-)
    Mark N

  • 12 April 2007 - 20:12

    Moniek:

    "buurvrouw"
    we hebben aan Lieve gedacht!
    je vliegt er nogal over !
    laat de kuitenbijters maar komen, je bent er klaar voor
    geweldige prestatie isabelle

  • 12 April 2007 - 20:50

    Pieter:

    Beste Isabelle, ik heb net aan je verzoekje voldaan (wie zou dat niet doen?). Je vertelt niet waar je vandaag belandt zijt, dus moet het thuisfront maar onderstellen dat alles naar wens gaat.
    Je zit al enkele dagen op de fiets, en hoe zit dat met het achterwerk? Verzorg het goed na elke rit, misschien met zalf of poeder. Fiets NOOIT in een klamme fietsbroek, het zal je weken heugen. Dus als het moet (onmogelijk het dagelijks wasje te drogen wegens...) gebruik dan mar eens hetzelfde goed opnieuw, beter dan te lijden en af te zien.
    Tot heel weldra met meer nieuws van het fietsfront?
    Pieter

    PS.Lees hieronder dat jouw e-mailadres van Lieve niet heel correct is, dus zal ik het berichtje kopiëren in een nieuw bericht met nu wel het korrekte adres, met kopie aan jou. - Pieter-

  • 13 April 2007 - 14:26

    Gaby :

    Al zo lang aan 't zoekzn om je te kunnen volgen en eindelijk dan toch gelukt!'k Ben dagelijks dicht in je buurt,met mijn hart althans.Veel moed!!

    Gaby

  • 14 April 2007 - 22:30

    Raf:

    Mama en Lieve,

    wat zal lievedhaese@hotmail.com gelukkig geweest zijn met al die berichtjes! Hopelijk heeft lievedhaese88 er ook enkele gekregen?

    Alvast hopen succes aan beiden nog. En dan zijn jullie ongeveer samen thuis? Wat wordt dat voor een reuzetijd !! Diners met zes ! (want Joke dan ook ongeveer thuis) Jeuj.

    Gegroet,
    Raf (van Charlotte)

  • 15 April 2007 - 17:19

    Isabelle Herself:

    inderdaad sorry voor het verkeerde adres, maar Lieve liet me weten dat ze heel veel 'onbekende' felicitaites had gekregen. Dank vooral aan Charlotte voor de verbetering! (en Raf ook)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Mijn levensmotto: "blijven oefenen" komt nu goed van pas. Mijn meest gebezigde uitspraak is momenteel: "ik zal wel zien". Ik heb er vertrouwen in. Komt tijd komt raad, en met zulke achterban voel ik me gedragen. Voeg daar nog de pelgrimszegeningen aan toe die ik mocht ontvangen, dan heb je er een klein idee van hoe rijk ik me voel. Dit wordt geen dagboek, eerder een verzameling "impressies" over wat ik meemaak. Op die manier wil ik mijn geweldige thuisfront laten weten dat ik nog leef. Voor de "grote verhalen" zal je moeten wachten tot ik terug ben... En terugkomen doe ik; wees daar maar zeker van (als het aan mij ligt uiteraard)! Ik beloof hierbij plechtig dat ik HEEL voorzichtig zal zijn, geen gevaarlijke dingen zal doen(waarschijnlijk wel zotte dingen)en vooral mijn ogen en oren goed zal open houden onderweg, om te genieten van de schoonheid en de mensen die ik tegenkom, maar ook en vooral om veilig te rijden. Ik heb een zilveren helm en een geel fluojasje, die zullen mij ook zichtbaar maken... Laat me nu maar los!!! En nu wachten tot 1 april...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 59504

Voorgaande reizen:

01 April 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: